Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel
offlinenumeriusz-88 blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Zobacz projekt NUMERIUSZ w IGN Projekt
5504 odwiedzin | wpisów: 26, komentarzy: 118, obserwuje: 12

Co na dach

autor: numeriusz-88 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Mieliśmy dawac  rukki finnere ale teraz przeliczając wszystko wychodzi na to ze finera jest drozsza od dachówki. Proponowali nam brass rubin 9 v. wyjdzie z 2 kubiki więcej drzewa ale juz za robote na jedno wychodzi bo za blache modułową liczą tylko 2 złote mniejniz za dachówke najpóźniej w poniedziałek musze zamówic dach najlepiej by było dzisiaj ale co wybrac. ??


Komentarze (3)
autor:naszpoliklet  dodano: 10 dni temu
To co piszesz to dla mnie szok! Nam wycenili położenie dachówki na około 15 tys, a położenie blachy około 7500 zł.... :O (dach 270m2)....

Wiadomo, że dachówka lepsza... ale poproś o dokładne wyceny dla obu dachów... wszystkiego, nie tylko samej dachówki czy blach, ale też wszystkich dodatków i obróbek blacharskich. Bo to aż nie możliwe, że tak wyszło....
Odpowiedź do naszpoliklet
autor:numeriusz-88  dodano: 10 dni temu
40 zl jesli kryja blachodachówką długą, 48 zł jeśli modułowa a 50 zł dachówka, to jest cena za metr kwadratowy powierzchni dachu razem z obróbkami więźbą no i pokrycie.Nie mamy okien dachowych więc nie liczyli kominków wentylacyjnych nawet są tylko 2 sztuki. Cena pewna bo u rodziców jesienią robili na tej samej zasadzie
autor:mojcyprysik  dodano: 10 dni temu
Jeśli to jest cena z obróbką to ja bym się nie zastanawiała,tylko brała dachówkę

Widze rownosc 😛

autor: numeriusz-88 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

W koncu strop ciag dalszy nastapi za jakies 2 tyg. Juz calkiem calkiem to wyglada w stropie nabilam wczoraj puszki podtynkowe na przyszle swiatla led mam nadzieje ze od dolu beda tak samo w lini prostej jak z gory heh. Bylo troche kombinacji bo strop byl okrutnie gesto zazbrojony.blog budowlany - mojabudowa.pl


Komentarze (6)
autor:niechaj  dodano: 13 dni temu
piękny strop i widok :) Macie fajną pogodę - nie za ciepło, nie za zimno i ma delikatnie padać - każdy strop o takiej marzy ;)
autor:mojcyprysik  dodano: 13 dni temu
No to widzę,że nabieracie tempa.
Byle tak dalej😉
Odpowiedź do mojcyprysik
autor:numeriusz-88  dodano: 13 dni temu
No staramy sie😊 na najblizsze 2miesiace mamy w planie zrobic dach okna elektryke hydraulike tynki I wylewki.Mam nadzieje ze plan sie powiedzie😊 a u Was jak tam sprawy sie obracaja?
autor:mojcyprysik  dodano: 10 dni temu
Życzę Wam z całego serca żebyscie Święta spedzali już na swoim😊
My ciagle czekamy.Już w czerwcu mieli się brać za MPZP ale przecież,gmina ma czas.
Szkoda nerwów
Odpowiedź do mojcyprysik
autor:numeriusz-88  dodano: 10 dni temu
Dzieki😉 na wielkanoc mozliwe ale na grudzien nie bedziemy sie spieszyc niech to troche przedmucha po tynkach. Wy tez sie doczekacie my 6 lat czekalismy a teraz mi sie kazdy etap tak dluzy zeby byly juz okna to juz.od pogody zalezni nie bedziemy przynajmniej
Odpowiedź do numeriusz-88
autor:mojcyprysik  dodano: 8 dni temu
Jak już będą okna to dzieciaczkom wczasy na budowie można będzie urządzić😁
Ty mówisz że się dłuży a ja mam wrażenie że dom rośnie w bardzo szybkim tempie
U nas w tym roku minie 6lat jak czekamy a jeszcze ze dwa przyjdzie nam czekać😪

Strop

autor: numeriusz-88 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

We wtorek lejemy strop. Udalo sie tez zalatwic doprowadzenie wody ze studni narazie powierzchnia ale rury zarobione na gotowo tylko wkopac. Niestety srodkiem idzie gaz I ktos musi byc przy koparkowym wiec pewnie ktoras sobote bede robic za.pomoc koparkowego.blog budowlany - mojabudowa.pl


Komentarze (2)
autor:jezynka  dodano: 18 dni temu
Pięknie! Widać Was juz z głównej drogi? ;)
Odpowiedź do jezynka
autor:numeriusz-88  dodano: 18 dni temu
Przed kosciolem w dabrowce jak staniesz to widac obok szkoly drzewo zaslania ale widac gospodarczy ktory buduje sie za domem bo jest troszki wyzej dojdzie 2warswy bloczkow I juz bedzie widac😛 dobrze ze zostawilam jednak ten balkon bo widoki fajne

robimy robimy

autor: numeriusz-88 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

blog budowlany - mojabudowa.plNa dzien dzisiejszy jest zadeskowane i zasteplowane wiekszosc domu jeszcze z 2 3 dni i beda lac beton e miedzy czasie robia budynek gospodarczy tak aby za jedyny m razem zalac oba stropy.Podrarowalam tez troche skarpe malhm murkiem oporowym teraz bede dzialac nad reszta ogrodka

😀blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl


Komentarze (2)
autor:gabi40  dodano: 11 dni temu
Zle zalożona folia kubełkowa bąble mają być do środka!
Odpowiedź do gabi40
autor:numeriusz-88  dodano: 11 dni temu
I sa do srodka na takim zdjeciu z daleka dobrze nie widac a jeszcze gora jest wywiniete😉
Inne blogi dla projektu NUMERIUSZ:
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów:31792
Liczba wpisów:189271
Liczba komentarzy:808574
Liczba zdjęć:683758
Użytkownicy online:1014
Moc: 11 kW
Moc: 19 kW
Moc: 12 kW